Abr 15 2007

Alcossebre, un any i mig vomitant la merda a 450 metres de la costa.

Això si, com a bon municipi pilot d’excel·lència turística, la merda era d’una qualitat excel·lent… que no diguin que no som coherents…


Abr 06 2007

El siglo de la gente

Archivado en VIDEOS BÁSICOS   |  Comentarios (2)

“El siglo de la gente”, el séptimo capítulo que cierra la serie documental “Voces contra la globalización”, se centra en los sucesos de Seattle y Génova, acude al Foro Social de Portoalegre y al de Caracas y plantea si otro mundo es posible. También se pregunta cómo ha de ser ese mundo que ya está naciendo.

La serie completa:

01 - “Los amos del mundo”

02 - “La estrategia de Simbad”

03 - “El Mundo de Hoy”

04 - “Un Mundo Desigual”

05 - “Camino a la Extinción”

06 - “La larga noche de los 500 años”

07 - “El siglo de la gente”

En el foro RebeldeMule encontraréis mucha más información sobre esta serie documental y los elinks para poder descargaros los capítulos de la serie en formato avi.

Yo os aconsejo meter todos los capítulos en un solo DVD y disfrutar de estos lluviosos días de vacaciones, reflexionando acerca de todo lo que aquí se nos dice y que tan pronto se nos olvida.


Abr 04 2007

Una perspectiva diferente

Archivado en general   |  Comentarios (1)

Una animación ineludible para comprender mejor nuestro mundo, para reflexionar y, por qué no, para empezar a cambiar las cosas… todos los caminos, hasta los más difíciles, empiezan con un solo paso.


Abr 03 2007

Sopar de Germanor

Més de 450 socis i simpatitzants de la Plataforma Antiabocador de RTP de Les Coves-La Salzadella vàrem acudir dissabte a la nit al sopar de germanor organitzat en La Salzadella.

En els temps que corren i que ens està tocant viure, aquests esdeveniments son com glopades d’aire fresc i d’esperança i una evidència de que si tots volem, tots plegats podem canviar les coses. Que de la nostra terra decidim nosaltres i no podem permetre que quatre personatges que venen de lluny, que els importa una merda la nostra terra, que l’únic que els importa es l’estat dels seus comptes corrents: polítics i empresaris sense escrúpols ni vergonya, decideixin per nosaltres: que ens condemnin a nosaltres i a les nostres properes generacions a conviure per sempre més amb la merda tòxica que ells i els seus amics generen allà lluny…

A la brossa tòxica que li donin el tractament necessari, que la tecnologia per fer-ho existeix, i que ho facin allà on la produeixen, i si això els suposa reduir el seu marge de benefici es el seu problema, però no podem permetre que es lucrin obscenament produint uns residus que després es neguen a tractar i que es volen limitar a enterrar el més lluny possible de les seves cases, de les seves famílies, de les seves consciències i dels seus comptes corrents inflats a rebentar per tot el que s’estalvien de processar la brossa que provoquen en el seu enriquiment. Que inverteixin en polítiques de prevenció per generar menys residus i que, a aquells que siguin inevitables, se’ls doni el tractament complert que necessiten, sempre allà on es produeixen i a càrrec d’aquell qui els provoca. Si els processos de producció que generen els residus generen també “riquesa” i treball, que inverteixin aquesta riquesa, aquests “beneficis”, en crear més treball, en el tractament de la brossa, i si no els surten els números, serà perquè l’activitat es insostenible i per tant no te cap sentit…

I si l’únic sentit que te tot plegat es fer que quatre s’enriqueixin estalviant-se aquest tractament, pot ser llavors hauríem de demanar-los, als qui diuen que ens representen, quins interessos estan defenent, els nostres? es evident que NO!

Aquí us deixo algunes de les fotos de la nit:


Abr 03 2007

El imperio contra John Lennon

Archivado en general   |  Comentarios (1)

Video: The U.S. vs. John Lennon

El caso de Lennon recuerda el de Chaplin, el de Hemingway, el de Einstein y el de tantos intelectuales espiados y hostilizados por las autoridades norteamericanas. Alguien que vio el documental terminó haciéndose la siguiente pregunta: “Si eliminaron a Kennedy, ¿por qué no pensar que lo mismo sucedió con Lennon?”

…uno de los realizadores explicó: “Queríamos mostrar lo que pasa cuando un gran artista tiene el coraje de desafiar al poder, cuando un hombre sin miedo lucha por la paz…”

Imaginemos pues cuanto podríamos conseguir luchando por la paz todos juntos, con la palabra y actuando en consecuencia, solo con eso…

Continúa leyendo “El imperio contra John Lennon”


Abr 02 2007

Desmantelando el ayuntamiento

La política de Vicente Vinuesa y la honradez son conceptos incompatibles. Por ello todos los funcionarios honrados del ayuntamiento que han tenido la oportunidad de marcharse a otros destinos no lo han dudado. Los que quedan (los que no tienen oportunidad de solicitar traslados o los que no pueden permitirse el cambiar de municipio porque tienen su vida demasiado arraigada en Alcalà-Alcossebre) continúan acudiendo al trabajo en medio de un clima enrarecido, casi insoportable, cuyas consecuencias se hacen notar sobre el trabajo diario del ayuntamiento: retrasos, ineficiencia, tensiones, crispación, irritabilidad, depresiones, etc…

El Levante publicaba ayer una noticia dónde se hacía eco de esta situación:



Fòrum ciutadà d'Alcalà-Alcossebre