May 23 2007

Alomojó son regalos de verdad

Esta nit estos del vídeo venen a vendre’ns la burra al poble… quina cara!
vist en No Tan A Prop


May 16 2007

obras son amores…

Mientras otros se dedican a ver los toros desde la barrera y a preparar grandes, y caras, campañas. Nosotros nos dedicamos a hacer nuestro trabajo y a velar por el interés de nuestro pueblo: nuestro trabajo, seriedad y coherencia, demostrados durante todo este tiempo, son nuestros carteles de campaña. De las cinco alegaciones al “pliego de contratación del servicio municipal de abastecimiento de aguas potables” que se presentaron en el Ayuntamiento, tres las presentamos desde ACPC.

El lunes, por fin, nos convocan a una Comisión Informativa (previa al Pleno) para dar cuenta de los informes sobre las alegaciones (ya os adelanto que proponen desestimarlas todas) y hoy me tengo que enterar por la prensa que la Excelentísima y “eficiencísima” alcaldesa -esa misma que hace un par de semanas en la presentación de su candidatura dijo que todavía cobraba demasiado poco (cobra sobre los 3.000 EUR al mes) para las horas que pasaba en el ayuntamiento (Sic.)- ha decidido anular la Comisión Informativa porque “todos los partidos están ocupados en la campaña” (re-Sic.).

Alguien tendría que decirle a la Alcaldesa que eso de ningún modo es una excusa para anular una comisión informativa, que una cosa es la Institución y otra muy distinta los partidos políticos y el trabajo que estos puedan tener. Es algo tan absurdo como decir que paraliza el urbanismo porque los constructores están ocupados, o como cerrar las playas porque los hoteles están ocupados, o mejor aun, como cerrar el ayuntamiento porque los funcionarios están ocupados…).

Hay muchas otras razones para paralizar el tema del agua (como tantas veces hamos pedido) pero todas ellas llevan a que esto, ya de entrada, no debería haberse presentado y mucho menos de la manera como Soriano-Vinuesa lo han hecho: deprisa, deprisa, sin dialogo, ni consenso, ni transparencia, ni autonomía para los técnicos municipales, ni nada de nada… Querían dejarlo todo atado y bien atado y se les ha tirado el tiempo, y nuestras contundentes alegaciones encima, y ha podido más el miedo a que esto le pase factura el próximo domingo 27 (como si no fuera a pasársela ya todo lo que ha hecho estos cuatro años –empezando por darle a Vinuesa todo el poder). Ésa es la alcaldesa que tenemos y todo esto no es sino una evidencia más de cómo se toma Soriano esto de gobernar y de cuáles son los intereses que le preocupan, siempre particulares y partidistas, por encima de los del pueblo del que es alcaldesa.


May 12 2007

¿Te gusta especular?

Archivado en general   |  Comentarios (1)

Tot i que penso que la millor opció per Alcalà-Alcossebre es la nostra (faltaria menys) i que el BLOC d’Alcalà ha segut i continua sent col·laborador necessari del tàndem d’especuladors Vinuesa-Soriano, el vídeo es molt bo… com molta gent del BLOC d’arreu del país.


May 11 2007

Hoy en realidades avanzadas, el derecho al conocimiento libre.

Archivado en general   |  Comentarios (0)

Otra superproducción de conservas.

y si, el vídeo es simpático, pero el problema es muy serio.


May 10 2007

esperant resposta del PSPV-PSOE

Archivado en ALCALÀ - ALCOSSEBRE   |  Comentarios (1)

En el PSPV-PSOE estan escandalitzats per els trapitxeos del PP en els censos electorals i els empadronaments “massius” en llocs i cases inversemblants com ara solars, o cases rurals municipals… Pues bé jo també estic escandalitzat e indignat per tot això.

Però el que m’acaba de rematar en la meva indignació es veure a dirigents del PSPV-PSOE ací i allà denunciant els tejemanejes del PP sense veure (o sense voler veure) la “viga” en ull propi i sense la mínima dignitat i coherència exigibles per dir “esta boca es mia” i denunciar tot el que la alcaldessa socialista d’Alcalà fa i desfà en el seu propi interès i en dels seus amics.

Per cert, que açò ja bé de fa uns dies i ja ahir sortia quelcom publicat en el Levante. Com ja sabeu, nosaltres si que som coherents, i no només ens limitem a dir que tot açò ens sembla intolerable sinó que també vàrem presentar reclamació front l’INE al respecte (fent clic ací trobareu la resposta que vàrem rebre).


May 10 2007

Vacances a Castelló

Archivado en general   |  Comentarios (0)

Josep maria Cantimplora i l’Orquestra Cloratita interpreten “Vacances a Castelló”


May 09 2007

a bones hores…

Archivado en ALCALÀ - ALCOSSEBRE   |  Comentarios (0)

Ara que a fa un parell d’anys que aquest monument a la barbaritat urbanística i l’atropello al medi ambient i al paisatge es va acabar, ara s’investiga si es va prevaricar… A mi em sembla molt bé que la Fiscalia investigui si hi va hi haver prevaricació o no i que se’n depurin les corresponents responsabilitats, però l’edifici ja esta fet i la gent vivint i això ja no ens ho traurem de damunt mai.

Tots sabíem que allò no podia ser, per moltes coses, però entre d’altres perquè la mateixa llei que regula la protecció dels espais naturals, en regula també l’impacte paisatgístic. Ningú dels que tenien responsabilitat i poder per fer alguna cosa no a fer res per evitar-ho i el primer l’ex-alcalde del PP Francisco Juan Mars (que ara es torna a presentar a les eleccions per el PP) i que avui ens ha deixat a molts bocabadats al dir que “ni érem ni som partidaris d’edificis de cinc altures en eixa zona”.

La meva avia Domitila, que de les coses de la vida en sap molt, sempre m’ha dit que fa més el qui vol que el qui pot, i tot i que segurament era cert que per un “despiste” (vaja despiste) a l’hora d’aprovar el PGOU allò va quedar sense tocar i després resulta que els informes avalaven aquella barbaritat, igual de cert es que aquesta va ser l’excusa perfecta per a Paco Mars i el seu equip: “no podem fer res, ho avalen els informes” i es van quedar tan amples. Jo penso que si que podien haver fet alguna cosa com ara seure amb els propietaris i promotors a negociar (en definitiva, fer política, algo tan estrany entre els nostres polítics) una solució que fos acceptable per a les dues parts. Cercar altres parcel·les o ubicacions, un tracte especial d’augment de l’aprofitament en algun altre lloc on l’impacte visual i paisatgístic fos menor, però NO VAN FER RES!

Així que jo els demanaria als del PP que ja ens fa prou mal cada dia mirar al nord en Alcossebre per veure la coronació d’IRTA (un edifici que es veu des de 40 km, des de les costes d’Oropesa!) com que per damunt tinguem que sentir-los ara dir que ells no volien i que no podien fer res!

Per cert que els que no podien fer res llavors, es tornen a presentar ara i jo em pregunto fins on podran fer ara, si surten altra vegada elegits? Fins on podran defendre l’interès públic i el nostre principal valor que es el paisatge per damunt els interessos privats dels constructors i urbanitzadors que aprofitant-se “d’una esquerda legal” no son solidaris amb el paisatge comú i només miren pel seu màxim benefici, si tornen a sortir elegits?


May 09 2007

De nuevo por aquí…

Archivado en general   |  Comentarios (2)

Pues eso, después de unos días de inevitable ausencia, aquí estoy para manteneros al día de lo que se cuece por Alcalà-Alcossebre y algunas otras cosas…

Como muchos de vosotros ya sabéis estamos preparando LA ALTERNATIVA para Alcalà de Xivert y Alcossebre: ACPC, la Asamblea Ciudadana de Alcalà de Xivert- Alcossebre.

Todavía estamos en ello, puliendo detalles, preparando la web, ultimando la papelería, preparando la campaña, etc. Mucho trabajo que se suma a todo lo demás y que me ha dejado sin tiempo para poder mantener el blog actualizado. Es cuestión de prioridades, y la prioridad ahora son las elecciones del 27M.

Por eso no voy a extenderme mucho más en esta entrada (ni en las siguientes), no por falta de ganas, sino por falta de tiempo. Eso si, voy a intentar recuperar el ritmo del blog y mantenerlo actualizado día a día y, si algún día no llego, pues espero que sepáis comprenderlo y volver al día siguiente a ver qué hay de nuevo. O también aprovechar la visita para ver algunos de los vídeos básicos que nunca me cansaré de recomendar.

Salut!
Olivier



Fòrum ciutadà d'Alcalà-Alcossebre