Sep 07 2006

Greenpeace habla de Alcalà-Alcossebre

En su informe “destrucción a toda costa” (julio 2006), sobre la situación del litoral español, habla de Alcalà-Alcossebre:

(pincha en la imagen para ver el informe completo)

4 comentarios en “Greenpeace habla de Alcalà-Alcossebre”

  1. Zenia dice:

    A tu blog llego desde el Caribe, por un enlace que he visto en el blog de Antonia.
    Tu pàgina me parece bien variada y de buen contenido.

  2. Maxim dice:

    Es per tots sabut que el hobby de Foix es destruir montanyes,pero mentres s’ajuste a la llei no es pot dir res, ja que esta en el seu dret. Un altra cosa es que vullguen enganyar al poble i l’ajuntament siga el “complice”, algo imperdonable…pero al mateix temps no es extrany estan qui esta a la regidoria de urbanisme, lamentablement tota la vida que fan el mateix. Ja ho pagaran a les proximes eleccions.
    Per cert? com esta el tema de la depuradora??

  3. Minim dice:

    Interesant document…Despres ens volen fer creure que el “agua para todos” i totes ixes falacies que diuen es per que li fa falta aigua per al llaurador, que ignorans som tots!!!
    Quant aquestos cuatre, que es beneficien de tot, acaben de reventar tot el litoral, les nostres terres i serres estiguen cremades i sense aigua sera massa tard i no ens podren queixar, ja que no hem fet res per evitar-ho (i jo el 1º). Quin desastre de pais…!!

  4. olivierherrera dice:

    Hola Zenia,

    Bienvenida a este pequeño espacio de lucha contra la resignación y el conformismo.

    Como tú, tampoco comparto la opininión de todos aquellos que intentan zanjar las discusiones con un “eso es imposible, núnca conseguirás cambiarlo”. Estoy convencido de que todo es susceptible de cambio y los cambios son evolución. Y necesitamos urgentemente evolucionar en Humanidad y en Democracia hacia un mundo más justo y libre.

    Agradezco mucho tu crítica sobre esta pàgina y más viniendo de tí, por ser quien eres.

Deja tu comentario


Fòrum ciutadà d'Alcalà-Alcossebre